Underbar Kväll, Så Fantastico !

Guud ! Vilken bra Cirkus . Jag har precis kommit hem från Världens Bästa Cirkus !
Grym , underbar , fantastik , vacker helt enkelt Bäst !!
Man fick tyvärr inte ta några kort med varken blixt eller utan . Men , jag kommer
ta ut bilder från Google.se , så får ni se ungefär hur dom kunde se ut och så ..
Jag är super trött klockan är 23:00 och jag har åkt tunnelbana och gått med rangliga ben
till hotellet men det var det värt .
Imorgon ska vi gå på stan och äta Hotell frukost Mums! Längtar redan men nu måste jag sova
jag är helt slut men jag kommer aldrig nånsin glömma denna dag så häftigt . Jag måste se cirkusen en gång till 
när den kommer till sverige igen ..
Men nu säger jag godnatt till alla er läsare och önskar er en skön Godnatt sömn
Sov Gött Dröm sött och hej då Puss O Kram <3
// WonderDoll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0