Liten snabbtitt på dagen ♥

Idag har det blivit en hel del fottande , det var skol-foto idag på
skolan så då har man fått en blixt genom den kameran .
Jag fotade med min kompis vi tog lite sköna bilder som jag sen ska lägga ut på bloggen
måste bara ha en kabel eller nåt för att överföra domtill datan ,
jag vet ej om jag har nån eller så har jag den hos pappa ( är hos mamma nu ).

Det har också blivit en hel del musik sen har jag bakat så jag har lite små mjöl fläckar på mitt
blåa linne , märkte jag nu ..

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa , sova och sen vakna :D
Det blev ingen Blåsapa idag heller forresten jag undrar när den söta apan kommer till mig *
Jajah , Hej då Puss O Kram Ha Det Så Bra
// WonderDoll ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0