Kom hem från stan , Nu Gröna Lund Here I Come♥

Jag har precis kommit hem från stan vi köpte inte så mycket idag,
jag har nästan bara tittat, eller ja, jag har bara tittat ..
Men nu gäller det att ha ögon uppna för alla coola karuseller och berg-och-dal-banor.


Snacka fullt med folk det borde vara på Gröna lund. 



Jamen titta nu gick det .. Efter vi har varit på Gröna Lund  ska vi på bio vi vet inte vilken film vi ska se
men jag vill se Prinsessa ..  Detta är recensionen av filmen : I en hopplöst bonnig småstad någonstans i Sverige bor Maja, 18 år. Hennes högsta och enda dröm är att bli skådespelare. Hon vill stå i centrum, att alla ska se henne, den vackra människa hon är inuti. Det är bara lite svårt att se. Maja är kraftigt överviktig, klumpig och socialt missanpassad.
Så var recensionen av den filmen , jag tycker att den verkar jättebra ..
Hej då ♥ Puss o Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0