Hemma i mitt fina hus vid min fina data

Nu har jag kommit hem från fotbollen det blev 1-0 till ÖFK Det gillar vi !!!!
Det andra laget har jag ingen aning om vad det hette !!
Jag har hoppat studsmatta alldeles nyss det var jätte kallt .
Mina fötter fryser jättemycket !
Fast dom blir säkert varma snart .
Idag ska jag köpa den där himlans blåsapan . Jag hoppas att den kommer snabbt också det är så  jobbigt att sitta still eller vifta med armarna hela tiden ..
I  morgon ska ni också få ett litet smak prov av mina lolita bilder , jag hoppas att ni kommer tycka dom är fina .
Jag kommer sen att försöka fixa nån schysst bakrund med bilderna , men jag måste fråga nån hur man gör först ..:)

Ha det så bra Kära Läsare <3

// WonderDoll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0