Dagen som den är *

Idag var det skol-foto på skolan man får ju hoppas att jag ser någorlunda fin ut :D
Just nu är jag hemma hos min kompis <ida och vi har bakat små mini-muffins dom var super goda
vi hittad på receptet alldeles själva ♥
Hon fotade mig lite hemma hos mig när jag var lolita klädd ♥
Jag kommer att lägga upp bilder på bloggen så fort jag kommer hem till pappa
jag har kabeln till kameran där ..
Jag ska fortfarande försöka att fixa mer med bloggen , jag försöker att fixa bakrund och så

men det går inte som genomtänkt för att jag är inte så duktig på det ♥
Jag hoppas ni förstår men jag ska fråga min kopmis om hon kan hjälpa mig :D♥
Ha Det Så Bra!! Love Yaa!! Puss O Kram // WonderDoll♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0