♥ Candy ♥

Justnu sitter jag framför datorn och tittar runt både hit och dit .
Jag har tittat på Google.se efter fina, gulliga ch söta bilder , Mycket på Lolita saker ....
Sen har jag varit inne på coolstuff.se och tittat på lite roliga saker
Jag har present kort på coolstuff som jag tänkte använda och köpa mig en liten fin sak .

Idag har jag också varit lite sugen på godis !
Jag åt nyss lite mat från Tai Vagnen mums ! Det var jättegott ,
jag lyssnar också på lite musik mest An Café Dom är jättebra !
Jaa , Det var väl allt för mig.. Jag bloggar lite mer i kväll .....
Joo, Förresten så blev jag lycklig för det var lite fel med min dator på nåt sätt så jag kunde int ladda upp
bilder , men jag fixade det så nu kan jag ladda upp hur många
bilder jag vill ...
Och det är många ♥♥♥♥:D:D
Ha det så bra ♥ Love Ya !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0