Blåsapa Hemma hos mig ♥

Japp , Nu ska jag köpa den där blåsapan från
coolstuff ..
Jag vet ej hur lång tid det kommer ta för den att komma till
mig men jag hoppas värkligen att det inte tar lång tid ...

Så jag har fixat en liten lista på saker jag måste köpa .

( Ja , okej vill köpa, men jag måste köpa dom också ).

1. Mer nagellack
2. Lösnaglar
3. Lite pynt till mina fina lösnaglar ..♥

Man får väl bara börja hoppas på att dom sakerna finns på
''H&M'' eller ''Glitter'' men det tror jag inte men det skulle varit roligt
för jag har nämligen present-kort på dom affärerna ♥
Nu ska jag snart äta lite lunch sen ska jag väl göra något , jag ska antingen
läsa eller vara med kompisar , jag fick inte sitta vid datan så mycket idag .
Jag skulle helst göra nåt annat men, eftersom det regnar kanske mamma ändrar sig,
vem vet ??
Nu tror jag att mamma kom hem får inte sitta vid datan !
Hej då Puss O Kram Love Yaa!! // WonderDoll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0